Spring on the dress / by Petit Bateau

Jar mám zo všetkých období najradšej.
Všetko sa prebúdza, ožíva.
Tešíte sa z dlhších dní či horúcejšieho slnka.
Ráno vstávate za spevu vtáčikov a večer si môžete užiť dlhšiu prechádzku.
Jar je ako hudba, nevyspytateľná a rozmanitá.
Neraz Vás zaskočí malá dažďová prehánka, no za chvíľu Vás odmení dúhou.
Stromy a lúky sa obliekajú do kvetov.
Popravde, úprimne a bez mučenia priznávam, že ja osobne farby v šatníku nemám.
Nájde sa zopár kúskov z ružovej , fuksiovej či horčicovej ale to narátam na jednej ruke.
Roky je u mňa, biela, čierna,šedá a odtiene hnedej či béžovej.
Nieže by som bola nejaký depresívny typ, len na mňa tieto farby pôsobia upokojujúco a všetko čo sa vymyká mojej farebnej škále na mňa pôsobí rušivo.
Ale napriek tomu aj ja viem občas podľahnúť farbe.
Napríklad nikdy som nemala rada červenú farbu ale posledný rok som si ju skutočne obľúbila, predovšetkým na Sofii. Je to momentálne u nás "nová ružová".
Preto keď som videla novú kolekciu od Petit Bateau mala som jasných favoritov.
Nevedela som si vybrať medzi tromi kúskami ale tieto šaty ma oslovili asi najviac.
Nie sú šaty ako šaty.
A niekedy ma utvrdzuje pravidlo, že nie šaty robia človeka ale človek robí šaty.
Dievčatká sú jemné, hravé, veselé aj citlivé.
Vedia Vás obmäkčiť no aj vytočiť. Sú ako my ženy len v malom vydaní.
Občas sú náladové a impulzívne. Dokážu si veci pamätať a vyhodiť Vám ich na oči presne v tú pravú chvíľu.
Na mnoho vecí ich musíte prehovárať dlhšie (ako napríklad chlapcov, teda aspoň u nás to tak je) aby si držali svoju autoritu.
Keď to ale zhrniem deti sa všeobecne dokážu neuveriteľne tešiť z maličkostí.
"Mami veď tá sukňa sa aj točí.... Mami tie srnky sa na nás fakt pozerali.... Mami a tie husle už budú moje? "
Dokážu si vychutnávať každý jeden moment všetkými svojimi zmyslami. Upriamia pozornosť len na to, čo momentálne cítia. Sústredia sa na to tak, že to vidíte aj v končekoch ich vlasov.
Ak je to radosť, smejú sa im aj očká a tancujú aj ruky.
Keď sa hnevajú tak sa hnevajú ešte aj hračky naokolo.
Vnímajú oveľa viac ako si myslíme. Oni sú naša celoročná jar, naše prebudenie do skutočných hodnôt a priorít.
"Mami ja mám jar na šatách však? "









Sofia´s outfit
Dress - Petit Bateau - HERE
Ballerinas - ZARA - similar HERE or HERE
Tights - H&M - HERE
chair - IKEA 

Zuzana

1 comment:

  1. Thank you for sharing your useful ideas. I can testify that all the planning and decision-making can be really challenging.Regarding other tips: keep your sense of humor. Do whatever it takes to laugh together and don't focus on perfection.This is attribute to I bought plaid shirt dress.

    ReplyDelete