School backpack




Tí, ktorí nás už sledujú dlhšie si pravdepodobne pamätajú keď som, už pomaly pred rokom, riešila jeden zo Sofinkiných Vianočných darčekov a tým bola školská taška.
Väčšina predškolákov svoju prvú školskú tašku dostane práve na Vianoce a tak som nechcela urobiť výnimku resp. som sa asi nevedela dočkať :)
Naštudovala som si neskutočné množstvo tašiek od ergonomických po dizajnové ale všetko mi to proste prišlo na malého prváčika nejaké veľké (možno je to len môj subjektívny pocit ).
Navyše som si položila otázku ako dlho bude mať v priemere za deň tašku na chrbte a koľko vecí v nej bude nosiť.
Keď som sa na problematiku "taška" pozrela z čisto praktického hľadiska môj záver bol definitívny.
Väčšina prváčikov chodí do školy s rodičmi, ktorí ich buď prepravia autom alebo im s taškou častokrát pomáhajú, takže mi v konečnom dôsledku prišlo zbytočné riešiť ergonómiu v aktuálnom veku.
Možno som v mojom uhle pohľadu "zastaralá", čo teda vekovo veľmi nesedí nakoľko väčšina mojich rovesníkov nemá ešte upratané ani vo vzťahoch a nie ešte v potomkoch.
Pre mňa sa prvá trieda jednoducho spája s tou klasickou, pre nás v tej dobe "gýčovou" aktovkou obdĺžnikového tvaru s kovovými cvokmi na zapínanie. Mne to teraz príde ale neuveriteľne chutné a štýlové.
Verte či nie, hľadanie takéhoto prototypu mi zabralo času viac ako naštudovanie si všetkých ergo-certifikovaných výrobkov.
Po dlhom "browsovaní" Googlom som nakoniec natrafila na fotky tašiek, ktoré ma neskutočne oslovili a podľa štítku som si dala značku vyhľadať.

Bakker made with Love, značka na Slovensku pomerne neznáma najbližšie som na ňu natrafila v Českom e-shope a neskôr som ju našla aj na nemeckých stránkach.
Aj keď ja osobne si ju viem úplne predstaviť v jednom z online-ových konceptových e-shopov, štýlom by tam k ponúkanému sortimentu skutočne zapadla tak ako dizajnom, tak aj filozofiou. A vôbec toto nie je nenápadný odkaz, že by mohla byť zaradená do ponuky, pretože o dva roky budem zháňať toto isté pre synátora :D lebo ja sa už Bakkera len tak nevzdám.



Zuzana

No comments:

Post a Comment