VUCH



Those of you who follow our blogs probably know that Sofia is just in the pre-school age. Because of this, I will focus in some of my further blogs on the specific items that a little schoolkid needs.
One of the break-point things in the life of our “mini people” is their 1st wallet. They are suddenly responsible for something that is just their own.
Our little girl becomes a little Miss, who will need to learn the “numeric
value” of things and will have to make her own allowance budgeting.

I discovered the Vuch brand during my web search. Frankly speaking, I was initially attracted by their offer of women wallets – difficult to choose among them as a lot of them looked really nice.
In spite of being a new brand in the Czech-Slovak market, Vuch made such a good 1st impression that I am lured to order some more of these nice little things.

Yet, for the start, I took one piece for Sofia – together with a cure pocket mirror in a pink-dot combination (provided in a gift-package)



Tí, ktorí nás sledujete už dlhšie viete, že Sofinka je predškoláčka. Z tohoto titulu sa budem v niektorých príspevkoch venovať aj veciam a potrebám, ktoré taký školák potrebuje.
Jednou z najzlomovejších vecí v živote "mini ľudí" je ich prvá peňaženka. Majú zrazu zodpovednosť za niečo čo je len a len ich.
Z malého dievčatka sa zrazu stane malá slečna, ktorá už bude musieť poznať číselnú hodnotu vecí a bude nútená hospodáriť so svojim vreckovým.
Vreckové je pre každé dieťa dôležitou súčasťou ich osamostatnenia ( samozrejme bavíme sa tu o malých sumách, ktoré je dobré mať po ruke ak náhle budete potrebovať niečo uhradiť ).

Svojim webovým prieskumom som narazila na značku Vuch.
Popravde, zaujala ma ich ponuka dámskych peňaženiek z ktorých som si od toľkej radosti nevedela vybrať. Značka je novinkou na Česko-Slovenskom trhu ale svojím dojmom si Vás získa natoľko, že si budete od nich chcieť objednať znova.

Pre začiatok som ulovila jeden kúsok pre Sofinku aj s chutným vreckovým zrkadielkom v kombinácii ružovej a bodiek ( navyše som si priplatila aj za darčekové balenie ).



Really positively surprised when I opened the package. Vuch really competes well with the leading global brands in my opinion, focused on well done details similarly. Professional make, pleasant colors, gimmicky design…

I am totally VUCH-ed, just wondering which one I will get for myselfJ

Bola som veľmi pozitívne prekvapená keď som otvorila balík. Značka VUCH nezaostáva za poprednými svetovými značkami a na detailoch si dá záležať.
Profesionálne spracovanie, príjemné farby, nápaditý dizajn.

Rozmýšľam do ktorej pôjdem ja lebo som už úplne zaVUCHovaná :)





// to see the complete portfolio, please click HERE.


 // kompletnú ponuku si môžete pozrieť TU

Sof Adamo

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.