VUCH



Those of you who follow our blogs probably know that Sofia is just in the pre-school age. Because of this, I will focus in some of my further blogs on the specific items that a little schoolkid needs.
One of the break-point things in the life of our “mini people” is their 1st wallet. They are suddenly responsible for something that is just their own.
Our little girl becomes a little Miss, who will need to learn the “numeric
value” of things and will have to make her own allowance budgeting.

I discovered the Vuch brand during my web search. Frankly speaking, I was initially attracted by their offer of women wallets – difficult to choose among them as a lot of them looked really nice.
In spite of being a new brand in the Czech-Slovak market, Vuch made such a good 1st impression that I am lured to order some more of these nice little things.

Yet, for the start, I took one piece for Sofia – together with a cure pocket mirror in a pink-dot combination (provided in a gift-package)



Tí, ktorí nás sledujete už dlhšie viete, že Sofinka je predškoláčka. Z tohoto titulu sa budem v niektorých príspevkoch venovať aj veciam a potrebám, ktoré taký školák potrebuje.
Jednou z najzlomovejších vecí v živote "mini ľudí" je ich prvá peňaženka. Majú zrazu zodpovednosť za niečo čo je len a len ich.
Z malého dievčatka sa zrazu stane malá slečna, ktorá už bude musieť poznať číselnú hodnotu vecí a bude nútená hospodáriť so svojim vreckovým.
Vreckové je pre každé dieťa dôležitou súčasťou ich osamostatnenia ( samozrejme bavíme sa tu o malých sumách, ktoré je dobré mať po ruke ak náhle budete potrebovať niečo uhradiť ).

Svojim webovým prieskumom som narazila na značku Vuch.
Popravde, zaujala ma ich ponuka dámskych peňaženiek z ktorých som si od toľkej radosti nevedela vybrať. Značka je novinkou na Česko-Slovenskom trhu ale svojím dojmom si Vás získa natoľko, že si budete od nich chcieť objednať znova.

Pre začiatok som ulovila jeden kúsok pre Sofinku aj s chutným vreckovým zrkadielkom v kombinácii ružovej a bodiek ( navyše som si priplatila aj za darčekové balenie ).



Really positively surprised when I opened the package. Vuch really competes well with the leading global brands in my opinion, focused on well done details similarly. Professional make, pleasant colors, gimmicky design…

I am totally VUCH-ed, just wondering which one I will get for myselfJ

Bola som veľmi pozitívne prekvapená keď som otvorila balík. Značka VUCH nezaostáva za poprednými svetovými značkami a na detailoch si dá záležať.
Profesionálne spracovanie, príjemné farby, nápaditý dizajn.

Rozmýšľam do ktorej pôjdem ja lebo som už úplne zaVUCHovaná :)





// to see the complete portfolio, please click HERE.


 // kompletnú ponuku si môžete pozrieť TU

Zuzana